Fejllevering / Fragtskader / Produktfejl
Hvis uheldet er ude og du oplever én af disse ovenstående ting, så skal du skynde dig at oprette en reklamation hos os.
Dette gør du via Min side. Ved at bruge denne funktion, opretter du en sag direkte i vores interne system, hvilket gør svartiden kortere.
Husk at du har 5 dage til at anmelde fejlleveringer og fragtskader til os.
Har du sendt en vare ind til reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
Log på Min side her...
Åbningstider telefon |
||||||||||||||||
Telefon: Mandag til Onsdag: kl. 10:00 til 15:00 Torsdag: kl. 10:00 til 14:30 Fredag: kl. 10:00 til 14:00 Telefonen er lukket mellem kl. 12:00 og 13:00
Chat: Mandag til Onsdag: kl. 8:00 til 15:30 Torsdag: kl. 8:00 til 15:00 Fredag: kl. 8:00 til 14:30 OBS: Vores telefonudbyder, IP Nordic, har nogle tekniske udfordringer pt., som gør at nogle opkald ikke kommer korrekt igennem til os. De arbejder på en løsning hurtigst muligt og vi beklager generne. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Firmaoplysninger | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Bankoplysninger | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
- eller - | ||||||||||||||||